Znalazłam tanie domki w Zakopanem

Przyjazd do Zakopanego był dla mnie bardzo ważnym przeżyciem. Bardzo długo na to czekałam. To było w czasach, gdy nie było jeszcze dostępu do internetu, a telefony były prawdziwą rzadkością. Również moje auto w tamtym czasie nie było zbyt rewelacyjne.

Cudowny wyjazd i domki w Zakopanem

domki-ZakopanePomimo przeszkód wyjechałam na wakacje z bratem. Po przybyciu na miejsce musieliśmy odbyć długi spacer w celu znalezienia odpowiedniej kwatery. Po dwóch godzinach poszukiwać wpadły mi w oko drewniane domki w górach. Niestety ich cena była trochę zbyt droga. Była to naprawdę korzystna okazja, gdy przyjechało się większą grupą. Nas było dwoje i zależało nam na jednym pokoiku. Na szczęście właściciel tamtych nieruchomości polecił nam jeszcze kilka innych miejsc.
Jednak musieliśmy sobie zrobić kilka minut przerwy na porządny obiad. Pamiętam, że zjedliśmy bardzo smaczną golonkę, która dodała nam siły na dalsze poszukiwania. Wkrótce znaleźliśmy inne domki-Zakopane, w których był bardzo wysoki standard. To nam dodało otuchy. Po wejściu do środka zauważyliśmy, że znajdują się tam akurat wolne pokoje małżeńskie. My chcieliśmy spać na osobnych łóżkach. Postanowiliśmy iść dalej. W ostateczności znaleźliśmy odpowiednie noclegi dopiero wieczorem. Były urządzone w dobrym stylu. Na dodatek ich komfort był na wysokim poziomie. Mieliśmy także bardzo malownicze widoki z naszego okna. Jedynym minusem tamtej lokalizacji była bardzo długa odległość od najbliższego sklepu.

Na szczęście wraz z bratem często chodziliśmy i nie była to dla nas odległość nie do pokonania. Po rozmowie z miłą panią dostaliśmy w promocji pakiet ze śniadaniami oraz porządną kolacją.